Handelsbetingelser

På senzo.dk gælder der følgende handelsbetingelser når du bestiller og betaler online. Når du foretager et køb på senzo.dk accepterer du dermed handelsbetingelserne. 

BESTILLING:

Du foretage bestilling på senzo.dk 24/7 da systemet hele tiden er åben for bestillinger.
Efter ordreafgivelsen modtager du en mail om, at vi har modtaget din ordre. Dette er også en ordrebekræftelse på at din ordre er gået igennem. Hvis ikke du modtager mailen tjek gerne din spam indbakke og skulle du imod al forventning ikke have modtaget ordrebekræftelsen på afhentningsdagen inden kl 15 så skal du ringe til os på 22 97 97 97. 
Hvis du har pludselige ændringer til din ordre eller bare spørgsmål til din ordre bedes du ringe til os på 22 97 97 97 og ikke via email da det ikke er sikkert vi når at læse den. 
Senzo har ret til at annullere din ordre f.eks. hvis vi opdager en fejl i systemet. Du bliver naturligvis orienteret om dette.
Vi modtager ikke ordrer gennem telefon eller e-mail medmindre der er specielle forhold ved ordren, i dette tilfælde skriv til os på info@senzo.dk
Vi tager forbehold for udsolgte varer når du bestiller på senzo.dk og det er fordi hvis der kommer så mange ordrer ind, at vi ikke kan håndtere dem i form af leveringstid vil det gå udover kvaliteten og vi leverer kun varer som er af god kvalitet. Du kan altid bestille din mad til et andet tidspunkt eller dag.

BETALING:

Alle beløb på senzo.dk er i danske kroner (DKK) og inkl. 25% moms.
På senzo.dk kan du betale med følgende kort: Visa/Dankort, Visa, MasterCard. Det er ikke muligt at betale med kontanter eller MobilePay ved afhentning. 
Beløbet reserveres på dit kort allerede ved ordreafgivelse. 
Ved betaling bruger vi en sikker krypteret SSL-forbindelse som betyder at dine data er godt beskyttet. Senzo eller andre uvedkommende kan ikke se dine personlige betalingsdata.

FORTRYDELSESRET:

Du har ikke fortrydelsesret på varer bestilt på senzo.dk, kan ikke annullere din ordre og har heller ikke ret til at få pengene retur. Køb af fødevarer er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Vi anbefaler dog ALTID, at du snarest muligt kontakter os enten på tlf. 22 97 97 97 eller på mail info@senzo.dk så finder vi en løsning hvis du har fortrudt din bestilling 🙂

FEJL OG MANGLER:

Hvis du lige umiddelbart efter afhentning af din mad opdager en fejl (inden for 1 time efter afhentning) bedes du ringe til os på 22 97 97 97 for at finde ud af om vi kan få rettet op på fejlen eller finde en anden løsning. 

FORBEHOLD:

Vi tager forbehold for uforudsete forsinkelser i leveringstid og vi gør altid alt vi kan for at levere maden til det aftalte tidspunkt.
Senzo skal lige gør opmærksom på at billederne på vores hjemmeside kan afvige i farver og indhold på det som produktet indeholder. Du skal altid går ud fra det der står i varebeskrivelsen.
Senzo tager forbehold for trykfejl på webshoppen, såsom fejl i pris, beskrivelse, prisændringer, uforudsete hændelser eller tekniske fejl. 
Alt på senzo.dk er ejet af SENZO og er beskyttet mod misbrug gennem lov. Det betyder at sådan noget som produktinformationer, produktnavne, varemærker, illustrationer, billeder, layout og i øvrig al grafik og tekst ikke må kopieres eller på nogen måde bruges uden skriftlig accept fra Senzo.  

GAVEKORT:

Gavekort er gyldige i 2 år fra udstedelsesdatoen og kan bruges på senzo.dk. Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter. Mistede gavekort erstattes desværre ikke. Der er ingen fortrydelsesret ved køb af gavekort.

GENERELLE OPLYSNINGER:

Hjemmesiden og dennes indhold er ejet af Senzo

Frodesgade 145
6700 Esbjerg
CVR: 27022634
E-mail: info@senzo.dk